طراح برند «دژاوو» در دومین جشنواره مد ولباس:

همگامی با نیاز مصرف کننده، رمز موفقیت برند «دژاوو»





به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، زهرا یاراحمدی درباره حضور برند «دژاوو» در این جشنواره گفت: برند دژاوو، شامل مجموعه بهاره این برند تخصصی مانتوهای زنانه است که آثار خود را در دو بخش فروش و نمایش ارایه کرده است.




وی با اشاره به استقبال رضایت بخش بازدیدکنندگان از غرفه دژاوو تاکید کرد: در طرح های جدید سعی کرده ام که از رنگ های متنوع و ساده استفاده کنیم و همین امر باعث تازگی این مانتوها برای خریداران شده است.




طراح برند «دژاوو» ادامه داد: این مانتوها با رنگ بندی خاص و شفاف، طراحی شده وهمین تمایز، عامل تفاوت محصولات این غرفه با دیگر محصولات ارایه شده در جشنواره مد و لباس می شود.




یار احمدی گفت: برند دژاوو از سال 88، فعالیت تولیدی خود را شروع کرده و هم اکنون دارای 3 شعبه در تهران است. این برند نوپا، به خاطر ساختار شکنی در طرح ها مورد استقبال جوانان و بانوان ایرانی قرار گرفته است.




این بانوی طراح با تاکید بر حفظ حس تازگی و نمادهای ایرانی و سنتی در مانتوهای دژاوو خاطرنشان کرد: دژاوو به خواست مخاطب و همگامی با نیاز روز مصرف کننده توجه می کند و همین امر، یکی از عوامل توفیق طراحان این برند در صنعت مد و لباس است.




زهرا امیراحمدی در پایان، از مشکلات موجود در واردات و تولید پارچه برای تولید کنندگان پوشاک ایرانی گفت و یاداورشد: امیدوارم که با برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره مد و لباس، نگاه و حمایت مسوولان به تولیدکنندگان صنعت مد و لباس کشور بیشتر شود.



نظر شما



CAPTCHA


نویسنده : مدیر سایت | تاریخ انتشار : 22 / 12 / 1391 | بازدید : 2836